Pagina's

vrijdag 12 augustus 2016

Just knot it

Een schop onder mijn kont, want het is al meer dan een jaar geleden dat ik een blogpost schreef. Vanaf nu zal ik proberen om al mijn naaisels hier te publiceren, want zo kan ik later ook terugblikken naar al dat moois (en soms minder moois). Afgelopen jaar was superdruk! Nieuwe job, nieuwe baby (nog een mini A bij :) ).

Maar dus: Just knot it!
Op instagram zag ik af en toe een leuke teaser langskomen, maar geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om het patroon te kopen. Een zoon van twee is niet zo into jurkjes en dochterlief van 3 maand oud zou er toch maar in zwemmen.. maar toen zag ik haar blogpost over het jurkje en ik was boempatat op slag verliefd! Zoo mooi! In no time had ik het patroon besteld en was ik mijn stoffenkast (die ik dringend moet opnaaien (als dat al een woord is)) ondersteboven aan het halen.
Twee lapjes haalde ik tevoorschijn: Petit Pan met streepjes en een lang gekoesterd Michael Miller stofje. De kant knipte ik van een rok die mij te lang was.






Het patroon zit zo makkelijk ineen, in een avondje was het jurkje genaaid in de kleinste maat, voor mijn minimini A., .. voor binnen een jaar of twee :D.

Stof: Petit Pan (Petit Pan Antwerpen) - Kant (rok van mijzelf) - Michael Miller (fabric.com) - paspel (veritas)
Patroon: Just knot it - Mind the Whale

3 opmerkingen: